en iyi logo tasarımları
Logo nedir? Lafız demeı olarak gerçek karşılığı dilimizde amblem olan, bir medarımaişetin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak medarımaişetletmenin yahut organizasyonun sütun olarak yaptığı medarımaişeti sembolize edebileceği kabil, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, hatta bazı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara ehil kabil.
Sorusu sorulduğunda lafız demeının dışında, biraşkın logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı meydana getirecek olan nefer yahut kuruma neyin ve nite aktarıldığı az çok önemlidir. özge taraftan logo dizayn çkızılışmasını meydana getirecek nefer yahut kurumun sizi nite anladığı ve logo çkızılışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, medarımaişetletmenizin ve bundan ahir çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çkızılışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değmedarımaişettirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş alanı ile faaliyette mevcut şirketler yürekin daha çok tercih edilebilir. Bir numara bir sektörde çalışkanlık gösteren medarımaişetletmelerin ekseriya logoları bölümü özümleme değer. Ama çabucak ziyade bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda tayin etmek imkansızdır.
Logo ne medarımaişete yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz hin aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan hakikat bellik olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple medarımaişetletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza sağlam adımlarla devam edebilmek namına “logo dizayn” çkızılışması ile mirlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) rapor değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta kâh kişilerin bir manzarate tanılamanmasını sağlayan medarımaişetaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Sade, zahmetsiz anlaşılır, kanalırlanması zahmetsiz, mümkün başüstüneğunca azca sayıda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çbedel baskı ve anlaşma tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde inceliklar kaybolmamalı, çok yüce ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Diğer şirket evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yüce dokunca verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e için logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine oranlı olmalıdır. Hatta kurumun kendisini nite tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kenarıaralık lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü hin da sıkıntısızılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da şirket yürekin logo tasarlanacağı hin o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında haber sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı hin simgenin taşıyacağı deme bakımında bu haber çok önemlidir.